sudah ketentuanNya ~



hal yang paling aku takutkan telah pon berlaku .. musnah sudah semuanya .. Ya ALLAH, tabahkanlah hati hambamu ini .. kuatkanlah aku untuk menerima suratan yang sudah tertulis untukku, sesungguhnya aku redha dengan apa yang terjadi .. Ya ALLAH, kesedihan selama seminggu lebih yang ku hadapi ini telah pon mendapat kata putusnya .. sudah puas ku menangis selama seminggu nie bila memikirkannye dan hari nie semuanya sudah tertulis bahawa kami tiada jodoh .. sakit sangat kerana pintu hati ini sudah terbuka  dan akhirnye telah di tutup kembali .. Ya ALLAH, hapuskanlah kesedihan dan gantikanlah dengan kebahagiaan untukku Ya ALLAH .. bantulah hambamu untuk menukarkan kasih dan sayang dari seorang kekasih kepada seorang sahabat .. bantulah hambamu ini Ya ALLAH ..


ingin sekali fyra bahagia macam kawan2 fyra .. bahagia bersama pasangannye tapi entah laa .. belum masa untuk fyra merasai perasaan tersebut dan fyra percaya satu hari nanti akan ade sinar kebahagiaan untuk fyra bersama dengan seorang yang bernama LELAKI .. amin ..


p/s : terima kasih awak .. terima kasih bahagiakan saya walaupon sekejap .. walaupon awak menafikan, saya tahu saya ade wat salah kat awak .. saya mintak maaf awak  .. saya terima semuanya walaupon sukar .. memang saya ngaku susah untuk saya terima semua ini dengan mudah tapi saya percaya satu hari nanti, saya pasti akan menerima dengan hati yang ikhlas .. saya hanya mengharapkan yang terbaik dalam hidup awak .. jaga kesihatan awak dan jaga diri ok .. semoga berjaya dalam pelajaran dan dalam apa jua yang awk ceburi .. doa saya sentiasa mengiringi awak .. terima kasih juga sudi dengar masalah saya .. sudi jadi pakar motivasi yang tak bertauliah untuk saya .. heee .. terima kasih atas segala kemanisan yang awak berikan sepanjang saya bersama awak ..





Tiada ulasan: