because of you ~





i don't know why i always thinking about u .. every second and every time u on my mind ..



saya rindukan awak
saya sayangkan awak, 
 saya perlukan awak..

ada awak tahu tak semua tuh ?? tak ! awak langsung tak ambil tahu semua tuh ! .. awak tak tahu semua tuh sebab saya jew yang menanggung rasa sakit tuh .. awak tak tahu betapa saya perlukan awak dalam hidup saya kerana awak lah pembakar semangat saya ejat .. 


serius fyra rindu sangat kat dia .. makin ingin di lupakan , fyra terasa makin dekat dengan dia .. fyra sentiasa stalker fb dia, sentiasa tengok gambar dia .. hanya itu yang mampu fyra lakukan untuk mengurangkan rasa rindu ini ..




i'm try to hate u but i can't because i luve u and it's not easy to forget everything about u dear.. :(

awak , kenapa awk buat saya macam nie ..  setelah beberapa bulan, baru awak cakap u and me just a friend  !!..  best friend !! .. come on laa, permainan ape yang awk buat nie ..  senangnye awak cakap dan sakitnye hati ini .. memang lah kita tak pernah declare sebab tak nak masing2 kecewa tapi awak pernah katakan bahawa awak anggap saya awek awak  .. saya takkan lupe ape yang awak pernah katakan dulu tuh .. 


tapi bak kata pepatah "cinta tak seharusnya memiliki , kadang kala mereka harus melepaskan cinta tersebut kerana cinta yang sejati adalah dengan membahagiakan orang yang di cintai " .. saya akan cuba buang apa yang ada dalam hati saya walaupon sebenarnye saya still harapkan awak dalam hidup saya .. 


saya ada 2 lagu untuk awak dengar .. nanti ada masa, awak dengar lagu nie ok .. just for u ..

lagu pertama dari Pocket Band 


lagu kedua dari 7 Pelangi ..



Tiada ulasan: