cinta lalu ~



Buku baru . lembaran baru . hidup baru . full stop ! tiada lagi dia yang dulu . tiada lagi cinta dia . tiada lagi sayang dia . yang ada hanyalah kenangan . cukup dengan apa yang dilalui . cukup dengan apa yang terjadi . walau apa yang berlaku . hidup perlu kuat . hidup perlu diteruskan. maaf andai diri ni tidak sempurna buatmu suatu ketika dulu . maaf andai diriku pernah menyakiti dirimu . maaf andai diriku pernah membuatmu jatuh hati dengan ku .. sesungguhnya aku hanyalah manusia biasa.


Mengenali dirimu membuatku kenal apa itu erti cinta. mengenali dirimu juga membuatku kenal apa itu erti duka .
Cinta yang lalu biarlah berlalu . hadir tanpa dirancang . perpisahan tanpa diduga .


Jodoh ditangan Allah . Kita merancang , Allah yang tentukan . Kalau Allah kata tiada jodoh , maka sekuat mana pon kita cuba mengukuhkan, 1 hari nanti, pasti akan runtuh juga .


Haluan sendiri . Kebahagiaan sendiri . itu yang patut kita buat untuk kita teruskan hidup kita .


Aku terima semuanya dengan ikhlas . aku redha dengan apa yang berlaku and aku harap engkau pon sama .


Tidak mungkin untukku membenci dirimu kerana engkau merupakan salah satu insan yang pernah hadir dalam hidupku tetapi tidak mungkin juga aku ingin kembali kerana kasih sayangku sudah tertutup untukmu . Aku hanya insan biasa yang sering melakukan kesalahan dan aku harap engkau memaafkan aku dengan segala perbuatan, percakapanku dan tingkah lakuku . Maafkan ku.

b/p : thanks pernah hadir walau seketika. engkau membuatku lebih berhati2 dalam memilih teman hidup. terima kasih atas segalanya . Moga engkau akan bertemu dengan permaisurimu suatu hari nanti 




Tiada ulasan: