21 tahun daaa ~





happy birthday to me,
happy birthday to me,
happy birthday to me,
happy birthday to me,
hahaha
e'eh, hari nie bufday saya ke?
ofcoz laa, 14 Mei kan ..


Hari ni my bufday yang ke 21 tahun. (mude tak mude tak hihi) .. fuhh dah masuk 20-an .. Macam tak percaya plak dah masuk 20-an sebab badan kecik jew takde nye nak besar-besar badan nie. hihi
so nampak lah macam budak2 sikit, awet mude katakan. hakhakhak .. Bila perasan + sewel sudah keluar, mule lah diri nie nak melalut. huhu .. Ok ok, enough untuk melalut awk tuh ok fyra. huhu ..


Nothing special in this year. I don't no why (eh sorry, terspeaking plak). hee .. Tahun nie punye bufday sangat hampeh .. Tahun lepas lagi okey kot dari tahun nie. huhu .. Maybe tahun lepas fyra dah pegang status single so bilew bufday tak terasa ape2 .. Tapi tahun nie, tak tahu lah fyra nak gambarkan bagaimana tapi ape yang fyra tahu, tahun nie memang tak meriah. huhu ..


Tapi ape2 pon fmily sentiasa ade di sisi, kawan-kawan pon masih ingat tuh dah cukup bermakna cuma
terkilan sikit lah sebab ade sesetengah yang agak rapat tak ingat but it's ok, maybe diorg busy kan kan ..
I think positive jew. (sedapkan hati jew nie haha)

p/s : ape yang diharapkan dalam hidup fyra agar ape jua yang dilakukan semuanya akan berjalan lancar dan akan baik2 sahaja serta apa yang dihajati akan tercapai dan fyra juga mendoakan agar kebahagiaan akan selalu ada untuk fyra dan untuk orang -orang yang fyra sayang. 

Have a nice day guys :)

Assalamualaikum :)




Tiada ulasan: